Sunday 12 September 2010

Shopping list or how to decorate as Rebecca Orlov

Here is my first shopping list, or how to decorate as...

This post I will be doing in Dutch, as my shopping list will be referring to the dutch shops.
So here I come:
Je weet nog de post die ik heb gedaan over de werkkamer van Rebecca Orlov. Je kan hem hier terug vinden.


Ik vind de werkkamer van Rebecca een perfecto voorbeeld dat design hoeft niet duur te zijn! En je kan ook een heel mooi kamer creëren zelfs met meubels van IKEA.
Je moet het alleen goed presenteren en weten welke assessories je moet gebruiken voor die perfecte finishing touch!
Hier komt de shopping list:



  • de plankjes op de muur met fotolijstjes zijn van IKEA - eur 8,99 per stuk
  • boekenkast is ook van IKEA - eur 20,00 per stuk









  • werktafel is natuurlijk ook van IKEA - eur 160,00 per stuk





  • stoel van IKEA voor eur 60, oo met een leuke kussentje daarop.




  • zo een hang lamp die Rebecca heeft zag ik een jaar geleden nog bij alle winkels, maar op dit momet is het uit de collectie genomen, maar voor eur 100, 00 kan je een zoals op de foto  nemen. Het lijk er heel erg op. 
Of een andere, ik zelf zou voor deze  kiezen.
Of als je een echt eye catcher in je werkkamer wilt hebben, wat trouwens met een hele mooie lamp, heel makkelijk en stijlvol kan,    en over watr groetere budget beschikt, zou ik bij voorbeeld voor hele grote en aanwezige lampt kiezen. Maar dan moet je je budget wel tot 400 euro vergroten.

  • Tapijten en vloerkleden heb je in allerlei maten en soorten, op de markt, bij de Kwantum, Ikea, Leen Bakker, Mijer & Floor, Loods5 etc. Je budget hangt ook helemaal van je portemonnee af. Je kan eentje voor eur 1000,00 hebben maar ook voor eur 30,00. Voor deze post kies ik voor low budget, maar wel een hele leuke van onze bekende winkel, en neem ik deze voor eur 30,00.
  • Wat ook heel belangrijk is en je kamer, zijn natuurlijk accessoires. I vind het geweldig om met tijdschriften en kaarsen decoreren.
  • Ook bloemen en kleine accesoires creëren een hele leuke sfeer.
Voor accessoires zou ik ook wel eur 200,00 uittrekken. Dan kan je hele leuke spulletjes uitzoeken en je werkkamen heel sfeervol maken!

Zo, laten we kijken wat heeft deze kamer ons gekost.

Totale kosten voor de meubels en verlichting zijn: 379,00 euro
Kosten voor decoratie zijn: eur 200, 00

Maar het kan natuurlijk nog goedkoper of duurder. Wat jij maar zelf leuk vind!
Dus laat je inspireren en blijf experimenteren! 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...